Skip to content

Thuisbezorgd integratie

Nappkin kan eenvoudig geintegreerd worden met Thuisbezorgd. Je hebt dan geen TakeAway box nodig en binnenkomende bestellingen worden automatisch overgenomen als Nappkin rekeningen.

Opzetten koppeling

Om een Thuisbezorgd bestelling over te kunnen nemen in Nappkin moeten produkten duidelijk herkend kunnen worden. Dat gebeurt op basis van het onderliggende Thuisbezorgd product id. Standaard is dat id een willekeurig nummer (bijv '1') maar voor de koppeling moet dat gewijzigd worden in de Nappkin code ('cola') die je ook in het bestelpaneel ziet. Die omzetting moet worden uitgevoerd door de support-afdeling van Thuisbezorgd.

Uit te voeren stappen:

  1. Download de menukaart van Instellingen, Menu
  2. Vul je Thuisbezorgd klantnummer in bij Instellingen, Koppelingen, Thuisbezorgd
  3. Vraag de koppeling aan met behulp van de voorbeeldmail

TIP

Als een Thuisbezorgd bestelling een onbekend produkt bevat dan zal Nappkin de bestelling gewoon verwerken. Het produkt zal dan in rapportages in de produktgroep Overig worden getoond.

Bestellingen verwerken

Het Thuisbezorgd scherm wordt iedere minuut ververst met nieuwe bestellingen. Iedere bestelling doorloopt steeds de volgende fasen:

  • nieuw (geel)
  • bevestigd (oranje)
  • in behandeling (blauw)
  • onderweg (groen)

TIP

Via Instellingen, Geluiden kan je vastleggen dat Nappkin een geluid afspeelt als er een nieuwe bestelling binnenkomt

Status

Je bevestigt een binnenkomende bestelling door op de linker button te tappen.
Als je een bestelling in behandeling neemt tap je op de middelste button.
Tot slot tap je op de rechter button als je de bestelling hebt afgegeven aan de bezorger.

Bezorgtijd

Als je de verwachte bezorgtijd wilt aanpassen tap je op de asap tekst.

Adres

Je kan het adres van de bestelling bekijken door op het (i) symbool achter de naam te tappen.